+31 (0)6 51 25 50 10 info@springx.nl

Jouw uitdagingen

‘’Wensen zijn voorgevoelens van hetgeen u in staat bent daadwerkelijk te realiseren” (Goethe)

Home » Jouw ambities

De uitdaging

Technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Door concurrentie is het steeds lastiger om je te onderscheiden met enkel een uniek product; de klant verwacht van jou als organisatie beleving en service. De klant is ook minder trouw dan vroeger. Vergelijken en overstappen is makkelijk.

Ook medewerkers verwachten dat hun werk meer een ‘beleving’ is dan vroeger. Ze willen graag gezien en gehoord worden, de juiste tools in handen hebben om klanten goed te kunnen bedienen en met elkaar te communiceren. De tijd dat medewerkers veertig jaar voor dezelfde ‘baas’ werkten, is definitief voorbij. De communicatie verloopt steeds meer digitaal. Zowel tussen medewerkers onderling als met de klant. Zo kan er een afstand ontstaan tussen jouw organisatie, de medewerkers van de organisatie en de klanten.

Het verschil maken

Om in deze tijd van constante verandering – die onzekerheid met zich meebrengt voor klanten en medewerkers – succesvol te zijn en te blijven, zul je onderscheidend moeten zijn door een uitzonderlijke beleving te bieden. Dit kun je alleen creëren door een échte, emotionele connectie te maken met je klanten en medewerkers. Hiervoor moet je jouw klant en zijn/haar wensen en behoeftes goed kennen.

Veel organisaties weten wel dat ze in actie moeten komen om op een slimme manier om te gaan met deze veranderende wereld, maar weten niet hoe. Vragen die wij vaak horen van onze klanten:

  • Hoe maak je een echte connectie met medewerkers en klanten?
  • Hoe leer je je medewerkers en klanten zo goed kennen dat je weet hoe je ze kunt betrekken bij jouw organisatie en diensten?
  • Wij beschikken over veel data, maar hoe kunnen we er informatie van maken?
  • Hoe gebruik je data om de emotionele connectie tussen mensen te vergroten?
  • Hoe zorg je voor enthousiasme?
  • Hoe voorkom je een overload aan KPI’s waarin medewerkers zich niet herkennen?
  • En de laatste maar zeker niet minst belangrijke vraag: Ik weet dat het klantgericht denken anders moet, maar hoe vertaal ik dit in een business case en krijg ik collega’s mee?

Worstel jij ook met dit soort vragen? SpringX helpt je graag om deze uitdagingen aan te gaan.

Wat zijn jouw uitdagingen en ambities? Vertel ze ons.

Wij helpen graag om deze wens werkelijkheid te maken.

Contact

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem snel contact met ons op.

Laat een bericht achter