+31 (0)6 51 25 50 10 info@springx.nl

In een paar weken tijd ziet de wereld er heel anders uit. Sommige bedrijven hebben het heel erg druk, maar de meeste organisaties hebben hun omzet enorm zien dalen.

Wat hebben klantbeleving en Corona met elkaar te maken?

Zoals het was zal het waarschijnlijk niet meer worden. Op naar ‘het nieuwe normaal’! Onze verwachting is dat in dat nieuwe normaal twee termen een prominente rol in zullen gaan nemen: beleving en purpose driven. Na de crisis, maar daarvoor eigenlijk ook al, is het voor organisaties niet meer voldoende om ‘gewoon’ een product of dienst te leveren. Klanten willen beleven dat er naar hen wordt geluisterd, dat zij centraal staan. Maar ook dat de organisaties waar men zaken mee doet niet alleen gedreven worden door financiële doelstellingen, maar dat zij gedreven zijn door een hoger, maatschappelijk doel. Dat men een actieve bijdrage levert aan het verbeteren van de wereld, groot of klein. Dit in tegenstelling tot de corporate villains die de afgelopen weken boven zijn komen drijven. Niet alleen klanten vinden die maatschappelijke betrokkenheid belangrijk, ook medewerkers. Zij werken liever en harder voor een bedrijf dat purpose driven is dan voor een organisatie die dat niet is.

Verbeteren van de klantbeleving met SpringX

Misschien is dit dan een goed moment om je voor te bereiden op het nieuwe normaal. Met name over het verbeteren van de klantbeleving denkt SpringX graag met jou mee. Daarom bieden we het volgende aan: een video-consult van 1 uur met daaraan gekoppeld 4 uur dienstverlening van SpringX. In het video-consult kunnen we samen met jou kijken naar je specifieke vragen of behoeftes en bepalen wat voor jou een waardevolle invulling is van deze 4 uur dienstverlening.

Bijvoorbeeld: hoe kan ik beter luisteren naar wat mijn klant wil, hoe kan ik mij onderscheiden van mijn concurrenten of hoe krijg ik meer enthousiasme en energie bij mijn medewerkers (want zonder enthousiaste medewerkers geen enthousiaste klanten). Dit alles doen we gratis en zonder verdere verplichtingen voor jou. Het enige wat het je ‘kost’ is dus wat tijd. Wij zouden het erg leuk vinden om jouw organisatie weer een stapje verder te helpen naar een betere klantbeleving!

Interesse in de gratis dienstverlening?

Ben je geïnteresseerd of hebben we je nieuwsgierig gemaakt, neem dan contact met ons op: info@springx.nl!