Blogs
SpringX wil door kennis te delen inzicht en enthousiasme geven
Home »
Welke aspecten bepalen het werkgeluk van medewerkers binnen een organisatie?
In onze vorige blog over werkgeluk schreven we over het besef dat niet het vergroten van je efficiency, maar het geluk van medewerkers de katalysator vormt voor duurzame groei en rendement. Wanneer mensen meer plezier hebben in het werk, worden ze creatiever,...
Klantcase: Vebego aan de slag met klantfeedback (NPS)
Vebego (dienstverlener in facility services en zorg met 42.000 medewerkers) vindt het belangrijk om langetermijnrelaties te onderhouden met haar klanten, partners en leveranciers. Om continu klantfeedback te ontvangen, is in 2020 onder begeleiding van SpringX de Net...
Weet jij hoe werkgelukkig de medewerkers in jouw organisatie zijn?
Een nieuw tijdperk Het is hoog tijd dat de bekende managementconcepten waar we nu aan vasthouden, plaatsmaken voor nieuwe. Om op lange termijn te overleven, heeft een organisatie niet alleen korte termijn efficiency en prestaties nodig. Er is een andere opvatting...
CX maturity scan bij ERIKS Nederland
Op 12 augustus namen zeven enthousiaste medewerkers van ERIKS Nederland deel aan de CX-maturityscan die is ontwikkeld door SpringX in samenwerking met Handpicked Agencies (www.handpickedagencies.com). Met deze scan kun je in drie uur de volwassenheid van...
Webinar ‘Alles over een succesvol CX-programma’
Heb je ons webinar 'Alles over een succesvol CX programma' gemist? Goed nieuws: we hebben het voor je opgenomen! Je kunt het hier terugkijken: https://lnkd.in/ehqFvwG Aan tafel zitten Mirjam van Valen-Oskam, Koen Muijs en Karin Lemans. Zij vertellen je alles over de...
SpringX helpt Repay met verbeteren van Customer Journey
Repay HRM verzorgt HRM-dienstverlening voor ondernemers, zoals payroll, uitzenden en salarisadministratie. Jaarlijks zijn er meer dan 15.000 medewerkers bij hen in dienst. Alles draait bij Repay dus om mensen. Opdrachtgevers en payrollmedewerkers. Repay wil dat die...
Klantbeleving in het post-coronatijdperk
In een paar weken tijd ziet de wereld er heel anders uit. Sommige bedrijven hebben het heel erg druk, maar de meeste organisaties hebben hun omzet enorm zien dalen. Zoals het was zal het waarschijnlijk niet meer worden. Op naar ‘het nieuwe normaal’! Onze...
SpringX en CYS geven webinar
Vorige week gaven Mirjam van Valen van CYS en Koen Muijs en Karin Lemans van SpringX het webinar ‘De toegevoegde waarde van klantfeedback’. We hebben hier veel enthousiaste reacties op ontvangen. Heb jij het gemist, dan kun je het via deze link terugkijken:...
Zes tips om enthousiasme binnen jouw organisatie te vergroten
Laat ik weer beginnen met een leestip: “De enthousiasme trilogie” van Rijn Vogelaar. Het boek is opgebouwd in 3 delen en beschrijft hoe de Flame, Flow & Flood van enthousiasme een popster doen schitteren, organisaties succesvol en de wereld een stuk mooier maken....
Zes tips om je organisatie te laten groeien
De groeicyclus van de vier seizoenen Laten we beginnen met een leestip: ‘De creatiespiraal’ van Marinus Knoope. Het boek vertelt op een bruikbare wijze over de natuurlijke weg waarlangs de mens zijn eigen wensen waar kan maken. Voor ons is het de inspiratie geweest...