Blogs
SpringX wil door kennis te delen inzicht en enthousiasme geven
Home »
Lunchsessie met thema Werkgeluk
Op 10 november 2022 organiseren SpringX en CYS samen een lunchsessie rondom het thema Werkgeluk. Tijdens deze sessie vertellen we je meer over het rendement van werkgeluk, ons werkgelukmodel en de wijze waarop we bij onze klanten het werkgeluk van hun medewerkers in...
Werkgelukmeting bij paraDIGMA groep
In de twee vorige blogs zijn we ingegaan op de aspecten van werkgeluk en het rendement van gelukkige medewerkers. In deze blog vertellen we over de werkgelukmeting en wat de ervaringen zijn van paraDIGMA groep waar we gemeten hebben hoe werkgelukkig hun medewerkers...
De 6 aspecten van werkgeluk van medewerkers
In onze vorige blog over werkgeluk in de organisatie schreven we over het besef dat niet het vergroten van je efficiency, maar het werkgeluk van medewerkers de katalysator vormt voor duurzame groei en rendement. Wanneer mensen meer plezier hebben in het werk, worden...
Klantcase: Vebego aan de slag met klantfeedback (NPS)
Vebego (dienstverlener in facility services en zorg met 42.000 medewerkers) vindt het belangrijk om langetermijnrelaties te onderhouden met haar klanten, partners en leveranciers en wil graag aan de slag met klantfeedback. Om continu klantfeedback te ontvangen, is in...
Hoe staat het met het werkgeluk in jouw organisatie
Een nieuw tijdperk met focus op werkgeluk Het is hoog tijd dat de bekende managementconcepten waar we nu aan vasthouden, plaatsmaken voor nieuwe. Om op lange termijn te overleven, heeft een organisatie niet alleen korte termijn efficiency en prestaties nodig. Er is...
CX maturity scan bij ERIKS Nederland
Op 12 augustus namen zeven enthousiaste medewerkers van ERIKS Nederland deel aan de CX maturity scan die is ontwikkeld door SpringX in samenwerking met Handpicked Agencies. Wat is de maturity scan? Met de maturity scan kun je in drie uur de volwassenheid van...
SpringX helpt Repay met verbeteren van Customer Journey
SpringX heeft voor Repay HRM een onderzoek gedaan voor het verbeteren van de Customer Journey. Wie is Repay HRM? Repay HRM verzorgt HRM-dienstverlening voor ondernemers, zoals payroll, uitzenden en salarisadministratie. Jaarlijks zijn er meer dan 15.000 medewerkers...
Klantbeleving en Corona
In een paar weken tijd ziet de wereld er heel anders uit. Sommige bedrijven hebben het heel erg druk, maar de meeste organisaties hebben hun omzet enorm zien dalen. Wat hebben klantbeleving en Corona met elkaar te maken? Zoals het was zal het waarschijnlijk niet meer...
Zes tips voor meer enthousiaste mensen in jouw organisatie
Laat ik weer beginnen met een leestip: “De enthousiasme trilogie” van Rijn Vogelaar. Het boek is opgebouwd in drie delen en beschrijft hoe de Flame, Flow & Flood van enthousiasme een popster doen schitteren, organisaties succesvol en de wereld een stuk mooier...
Zes tips om te groeien met je bedrijf
De groeicyclus van de vier seizoenen Laten we beginnen met een leestip: ‘De creatiespiraal’ van Marinus Knoope. Het boek vertelt op een bruikbare wijze over de natuurlijke weg waarlangs de mens zijn eigen wensen waar kan maken. Voor ons is dit de inspiratie geweest...