SpringX heeft voor Repay HRM een onderzoek gedaan voor het verbeteren van de Customer Journey.
Wie is Repay HRM?
Repay HRM verzorgt HRM-dienstverlening voor ondernemers, zoals payroll, uitzenden en salarisadministratie. Jaarlijks zijn er meer dan 15.000 medewerkers bij hen in dienst. Alles draait bij Repay dus om mensen. Opdrachtgevers en payrollmedewerkers.
SpringX onderzoekt curstomer journey Repay
Repay wil dat die opdrachtgevers en medewerkers kunnen doen waar zij goed in zijn en hen daarbij ontzorgen. Daarom heeft zij SpringX gevraagd om de huidige en gewenste customer journey van opdrachtgevers en payrollmedewerkers in kaart te brengen.
Customer journey in kaart brengen
Eerst hebben we samen met de medewerkers van Repay de customer journey van opdrachtgevers in kaart gebracht. Om de uitkomsten daarvan vervolgens te toetsen bij die opdrachtgevers zelf. Datzelfde hebben we gedaan voor payrollmedewerkers.
Customer journey verbeteren
Mooi om de betrokkenheid en enthousiasme terug te horen tijdens alle sessies. Het leverde bruikbare inzichten op waar men meteen mee aan de slag is gegaan. Zo kwam er bijvoorbeeld uit dat de informatievoorziening tijdens de sollicitatieprocedure over wat een dienstverband bij Repay inhoudt, beter kan. Hiervoor is Repay momenteel bezig om een video te ontwikkelen. Deze en alle andere verbeteringen zullen de medewerkers en opdrachtgevers binnenkort gaan ervaren in hun samenwerking met Repay! Super leuk om als SpringX op deze manier vanuit inzicht en enthousiasme te komen tot groei!